    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja samochodu z tymczasowymi, niemieckimi blachami
    Date: Wed, 15 Apr 2015 11:42:45 -0500

    4...@...173253.invalid(Tom N) wrote:
    > witek w

    > Specjalnie dla witka:
    > "2. Przepisy dotyczące obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
    > mechanicznych stosuje się [...], od chwili wprowadzenia
    > tych pojazdów do ruchu."

    par 29

    . Posiadacz pojazdu jest obowiązany zawrzeć umowę ubezpieczenia OC
    posiadaczy
    pojazdów mechanicznych:

    8) najpóźniej w dniu rozwiązania się dotychczasowej umowy w przypadkach
    określonych w art. 27 ust. 6 ...

    par 27

    . Umowę ubezpieczenia granicznego zawiera się przed przekroczeniem przez
    pojazd mechaniczny granicy w przypadku określonym w art. 29 ust. 1 pkt 3
    oraz w przypadku rozwiązania się tej umowy lub wygaśnięcia okresu ważności

    pytanie: jak samochod dostał sie na miejsce w ktorym obecnie stoi i jak
    wjechał do Polski?

    bo mam obawy, ze do ruchu to on juz został wprowadzony.