  • Data: 2017-01-12 21:59:34
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-17 o 21:07, RadoslawF pisze:

    > I do postanowienia wystarczy że SIM był na niego rejestrowany ?
    > Bez sprawdzania czy faktycznie to on go użył ?
    > Znasz już takie przypadki ?

    Masę. Właśnie po to się idzie na przeszukanie, by to sprawdzić. Czy ma
    przykłądowo telefon o tym numerze IMEI. Może w komputerze ma dane
    pozwalające na ustalenie, komu sprzedał kartę.

    > Nie.
    > Bo podejrzany ma prawo do odmowy zeznań.
    > A na przesłuchanie przyjdzie z adwokatem i go nie zastraszycie.

    Ależ po co go straszyć? Może nawet nic nie mówić. Na chwilę
    przesłuchania jest sprawcą.

    > Chodzi dokładnie o zastraszenie potencjalnych chętnych na odstępowanie
    > "swoich" SIMów.
    > Tyle że sprzedający to nie poważni ojcowie rodzin mieszkający w
    > swoich domkach a kombinatorzy zameldowani u rodziców czy byłej żony
    > a mieszkający u konkubiny. Więc nie specjalnie się boją.

    Ależ ja nikogo nie mam zamiaru straszyć.