    From: "artur" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Refundacja ze środków funduszu pracy
    Date: Sun, 23 Oct 2005 13:37:08 +0200

    > Musisz być zarejestrowany jako bezrobotny.
    > Musisz prowadzić potem działalność przez minimum 12 miesięcy,
    > inaczej oddajesz wszystko plus odsetki.
    > Musisz mieć żyranta na tą dostację, w razie jakbyś przestał
    > prowadzić działalność (płacić ZUS) i nie dałoby się tej forsy
    > ściągnąć z Ciebie.
    > Musisz przeznaczyć te pieniądze na wyposażenie, nie pokryjesz
    > z nich opłat za media, ZUSów, najmu lokalu, itp. Możesz za to
    > kupić komputer, mebelki, wiertarkę czy co tam potrzebujesz
    > z wyjątkiem samochodu i innych pojazdów.
> [...]

    - ale czy ta dotacja bedzie bezzwrotna, w przypadku kiedy moja firma
    przetrzyma minimum 12-mcy?
    - jaka wysokosc maksymalna moze byc tej dotacji?
    - czy to nie dotyczy przypadkiem osob do 25 roku zycia?
    pozdrawiam

    P.S. A jaka jest Wasza opinia na temat dzialalnosci typu: "handel
    elektroniczny"? Bo z taka sie wlasnie zamierzam...czy ma to szanse na
    zrozumienie ze strony komisji?