  • Data: 2017-10-01 21:53:41
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Tak jest.
    > Co poniektorzy inwestowali wczesniej w twarda walute, a tu niespodzianka
    > - srednia pensja z tych 20$ skoczyla na 200, potem na 500, i sie okazuje
    > ze odlozone $5000, ktore mogly na 10 lat starczyc, teraz na rok nie
    > starcza.
    > O zlotowkach w ogole szkoda gadac, bo widac jak to padlo w 2 lata.

    I dlatego uważam, że ZUS wbrew pozorom jest najbezpieczniejszym
    rozwiązaniem. To znaczy był, bo skoro można było uznać, że bezkarnie
    można zabrać świadczenia niektórym mundurowym, jaką masz gwarancję, że
    kiedyś nie zabiorą mężczyzną o wzroście 180~190 cm akurat. Tym bez
    brody, by nie dało się nagle zgolić?
    ---
    Ja tam jestem za tym by tym wszystkim mundurowym obibokom zabrano
    wcześniejsze emerytury. Bo to wypaczenie takie samo jest jak wyższe
    emerytury esbeków. Ale pewnie zejdzie trochę.