  • Data: 2013-10-23 11:11:44
    Temat: Re: Referendum
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-23 10:57, LeonKame pisze:

    > Z ta kara smierci to co politykow do komor gazowych za to ze zamiast
    > zajmowac sie sprawami narodu kradli ?

    no...
    Tyle, że nie do komór, a na latarnie we stolycy. Ku przestrodze.
    Popatrz jaka oszczędność dla budżetu, odciążenie przeciążonych sędziów,
    efekt resocjalizacyjny, wychowawczy, prewencyjny itp.
    Ile się łajdak jeden z drugim zastanowi czy na pewno chce, zanim wpisze
    się na listę kandydatów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.