  • 1. Data: 2004-06-03 20:19:28
    Temat: Ręce opadają
    Od: Górski Adam <g...@w...pl>

    Szanowni Państwo,

    Prosze o porade w następującej sprawie:

    Miejsce:

    Sklep obuwniczy "Avant", Al.Jerozolimskie ,Warszawa.

    Fakty:
    Pare dni temu (mniej niż 7) kupiłem sobie buty, po dwóch dniach
    normalnego chodzenia rozsypały sie - podeszwy okazały sie być pokryte
    jakiegoś rodzaju lakierem który sie starł , szwy popękały.

    Reakcja sklepu:

    Nie mogą zwrócić pieniędzy, nie mogą wymienić na nowe, muszą buty wysłać
    do rzeczoznawcy - termin 14 dni.

    Pytanie:

    Chciałbym odzyskać pieniądze lub wymienić buty na inne na co sklep sie
    nie zgadza. - Kto ma racje - sklep naciąga czy ja marudze ?

    Ps. W pudle z butami po zakupie znalazłem jakąś karteczke że w przypadku
    reklamacji nie mogę żądać zwrotu pieniędzy.

    Z poważaniem

    Górski Adam

  • 2. Data: 2004-06-03 20:31:43
    Temat: Re: Ręce opadają
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Górski Adam" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    instytucja obrony konsumenta w gminie
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-03 20:48:56
    Od: Górski Adam <g...@w...pl>

    Użytkownik Opix napisał:

    > Użytkownik "Górski Adam" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > instytucja obrony konsumenta w gminie

    Może rozwiń swoją wypowiedź .....

    Adam Górski

  • 4. Data: 2004-06-03 20:54:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Górski Adam wrote:
    > Może rozwiń swoją wypowiedź .....

    miejski rzecznik konsumentów
    poczytaj też www.federacja-konsumentow.org.pl

    pieniędzy raczej szybko nie odzyskasz

    KG

  • 5. Data: 2004-06-03 21:18:21
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > miejski rzecznik konsumentów
    > poczytaj też www.federacja-konsumentow.org.pl
    >
    > pieniędzy raczej szybko nie odzyskasz
    >
    > KG

    znam kolege który ma dziecko- CHocdzi ono 3-4 miesiące - coś w butku sie
    odklei - bardzo niewiele- idzie do reklamacji- zwracająkase bez
    zająkniecia. Wtedy kupuje nowe- i ten sposób udaje sie od długioego czasu
    Wiec jak widać jest to w gestii sklepu czy są skłonni rekamować/lub
    oddawac kase.
    Ale jak nie chca to rzecozznawca, i rzecznik praw konsumenta...

  • 6. Data: 2004-06-03 21:51:43
    Od: Górski Adam <g...@w...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > miejski rzecznik konsumentów
    > poczytaj też www.federacja-konsumentow.org.pl
    >
    > pieniędzy raczej szybko nie odzyskasz

    Poczytałem troche na www. fede.....org.pl, można wyciągnąć pewne wnioski.

    Gó....no moge zrobić komuś kto mi sprzedał takie buty i grzecznie udać
    sie do nich z prośbą o łaskawe wypisanie reklamacyjki i może już za 2-3
    tygodni łaskawie bede mógł sie dopytać czy sprawę rozpatrzyli.

    I już pod koniec lata dostane (być może) zwrot za letnie buty.

    Górski Adam

  • 7. Data: 2004-06-05 20:15:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Górski Adam wrote:
> [...]
    > tygodni łaskawie bede mógł sie dopytać czy sprawę rozpatrzyli.
    >
    > I już pod koniec lata dostane (być może) zwrot za letnie buty.

    Możesz też iść do sądu i pod koniec lata przyszłego roku być może
    wygrasz sprawę ;)

    KG