  • 1. Data: 2002-03-30 10:24:37
    Temat: Re: Re: Re:_Odmowa_przyjęcia_mandatu?
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    > Czyzby problemy z orientacja seksualna?
    Ależ Leszku ;-/ Odwracasz kota ogonem,gdy zabraknie cie argumentów na własną
    obronę.Chcesz się orientować seksualnie na odległość i tylko dlatego,że ktoś
    do ciebie napisał 'kochanie' (do Sandry też tak piszę).Czy miłe słowa
    'kochanie' kojarzy ci się wyłącznie z orientacją i z seksem w ogóle?
    Zyczę ci,Bracie rodzaju ludzkiego,wesołych Świąt,a tak w ogóle nie przejmuj
    się z tego się wyrasta;-)

  • 2. Data: 2002-03-30 16:03:48
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Krzysio News" <K...@s...net.pl> napisał w
    wiadomości news:a84jej$pkq$1@news.tpi.pl...

    > Ależ Leszku ;-/ Odwracasz kota ogonem,gdy zabraknie cie argumentów
    na własną
    > obronę.

    Czy ja sie bronie? Kilka razy zadawalem ci pytanie-dlaczego smiecisz i
    nie odpowiadasz tak jak inni ale zaczynasz nowy watek?
    Nie potrafisz?