  • 11. Data: 2004-10-03 16:27:37
    Temat: Re: Re[OT]: "piramidka"
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik js <j...@i...pl> w poscie
    news:cjp8ru$ehc$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    >> piramidy to nie grobowce.
    >>

    > Skad wiec komnaty grobowe?

    Piramida to przede wszystkim okreslenie ostroslupa prawidlowego o podstawie
    czworokatnej...

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 12. Data: 2004-10-03 18:15:10
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Piramida to przede wszystkim okreslenie ostroslupa prawidlowego o
    > podstawie
    > czworokatnej...

    "Przede wszystkim" ?
    Po czym wnioskujesz?
    Slowo to jak najbardziej ma podane przez Ciebie znaczenie, jednak jest to
    znaczenie matematyczne, w jezyku codziennym znaczy to budowle o opisanym
    ksztalcie.
    Takze uzyte przez Ciebie "przede wszystkim" wg mnie jest nieuprawnione.
    Podobnie ze slowem "firma", ktore to ma zupelnie inne znaczenie w jezyku
    prawnym, a inne w potocznym.

    --
    Młodzińcze co wahasz się jak żyć,
    Nie namyślając się , wzór ci podam bliski,

  • 13. Data: 2004-10-05 00:02:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 3. października 2004 18:17 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane js:

    > Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skad wiec komnaty grobowe?
    > Skad mumie?
    > Skad bogate wyposazenie majace sluzyc pochowanemu w przyszlym zyciu?

    Nie wiem skąd, ale przecież każde dziecko wie, że piramidy służą do
    ostrzenia żyletek.

    > Chyba, ze bardziej przekonuje Cie teoria przedstawiona w "Kosmicznych
    > Wrotach".

    Nie znam.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)