    From: "Gabrycho" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re[2]: samobójstwo...
    Date: Sun, 23 Jun 2002 00:03:49 +0200

    Jak jeszcze sie niezrealizowałeś się z tymi bzdetami to sie pierdolnij
    najpierw w ten durny łep ty mule > z powodu Baby Ty ciulu. Zjadź sobie
    chociaż mądzrzejszy powód

    Ja od 3 lat walcze z rakiem ( rak jelita grubego - operowany byłem poraz
    pierwszy 16.10.1999 r. ) i jak chcesz to podaj adres mam w cholere jasna
    morfiny ( MST 60 Continius ), innych środków p.bólowych i nasennych np.
    Stilnoks, Noctofler itp przyśle Ci to ty ciulu durny żebyś nie spierdolił
    sprawy

    Ja walcze o każdy dzień , kopie sie w długi aby miec na lekarstwa zabiegi,
    benzynę do auta. Mam juz komornika na karku I CZĘŚCIOWO ZABRANA RENTE, ale
    będę walczył do końca chociaż miałbym isc kraść A TY Z POWODU BABY. MNIEJ
    PIJ UDUPIE I DAJ SIE LECZYC, ALE NIE NA GŁOWĘ BO NA TO JUZ ZA PÓŹNO. -
    KURWA AŻ MI PALCE SIE PLĄCZA PO KLAWIATURZE ZEBY WYSTUKAC TEN TEKST
    PRAWIDŁOWIO

    nIE WIEM CZY MAM JESZCZE COS PISAC ALE SZLAG MNIE TRAFIA NA TAKIE BZDETY.
    KAZDY MA PROBLEMY WIEKSZE CZY MNIEJSZE, ALE NIE MOZNA BYC TAKIM ZESRANYM
    MIETUSEM CZY TY JESTES FACETEM ? CZY TY MASZ JAJA, A MOZE JUZ SOBIE JE
    ODCIAŁES pIZDRASIU SIADZ DUPA NA KRZESLE PRZECZYTAJ TO ZAKURZ SE ZRÓB KAWE I
    IDZ SPAC JUTRO NAPSZ MAILA NA PRIVA LUB GRUPE I WEŹ W KONCU SIE ZA TE
    JAJA , KOBIETE I SIEBIE. NIE BADZ TAKA SRACZKA PŁAKACZKA

    pOZDRAWIAM
    gABRYCHO
    cIESZYN (pl)

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w