  • Data: 2005-03-05 11:15:10
    Temat: Re: Re:
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Kaprzyk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d0bs97$ll$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli zaproponuję grafik spotań a on się ani razu z córką nie spotka
    będzie
    > natomiast twierdził, że utrudniałm to nie mam jak się obronić.

    jest sposob na obrone jak rowniez na unikniecie z jego strony awantur

    Chyba
    > takie "wzajemne kwitowanie dziecka" nie jest dobrym pomysłem, jednak może
    > sądy rodzinne lub inne kompetentne instytucje proponują jakieś proste,
    > praktyczne rozwiązanie w tym zakresie?

    w Twoim przypadku mozna by wniosic o ustalenie kontaktow w obecnosci
    kuratora w okreslony dzien ustalony postanowieniem sadu a to pewnie
    ograniczyloby jego dzialania , musialabys jednak dobrze uzasadnic swoj
    wniosek . Taki sposob kontaktowania pewnie sprowadzilby go troche na ziemie.

    Rozwiazywanie takich
    > problemów indywidualnie na drodze sądowej jest nierealne.

    mysle , ze jest realne jedynie nalezy dobrze sie za sprawe zabrac i nie
    odpuscic swoich racji.

    Sandra