    From: "yarroll" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rażące naruszenie prawa
    Date: Fri, 5 Dec 2008 18:58:01 +0100

    Chodzi o to, że piszę tę kasację ja, bo najlepiej znam fakty. A ponadto
    przeczytałem akta sprawy (6 tomów, 1100 stron).
    Mam też jakieś blade pojęcie które przepisy są złamane (przypuszczalnie) i
    na co można ewentualnie zwrócić uwagę.
    Ale podpisać tej kasacji nie mogę, skoro nie mam uprawnień :-((
    Podpisze adwokat.
    Ale z kolei adwokat nie będzie nad tym ślęczał. (a przynajmniej nie tak jak
    ja)

    W sumie w tej sprawie najwięcej zrobili ludzie bez formalnych uprawnień
    (przynajmniej w sensie podpowiedzi).

    BTW, jak skończę pisać to może wrzucę na stronę WWW - podeślę Wam linkę,
    jakby ktoś chciał rzucić okiem w weekend.
    Ma 70 stron i 450 przypisów :-((

    Pozdrawiam, Yarroll