    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Date: Fri, 22 Oct 2010 08:44:45 +0200

    W dniu 2010-10-22 06:24, Liwiusz pisze:

    Cóż - dlatego właśnie JKM nigdy nie zdobędzie żadnej liczącej się liczby
    głosów. Ciekaw jestem, jak kraj on uważa za normalny. Bo w tym modelu,
    to chyba tylko Czerwoni Khmerzy się łapią, a i to mam wątpliwości.
    Ciekawe jest też dodawanie śp. przy nazwisku mordercy. Czy napisałby śp.
    Kuba Rozpruwacz?

    Resztę bzdur można pominąć, bo to felietonista, choc można by się
    pastwić nad prawie każdym słowem. Ot napisał szybciej, niż pomyślał.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez