  • Data: 2018-12-09 09:00:19
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > 1. *Kilka* razy w tym wątku napisałem że mam _słabe_ przekonanie że
    > dawniej (2 połowa 20 wieku) czarny procent kleru "mógł+" być wyższy
    > niż "po wszystkich" ale w ostatnich kilku latach wahadło raczej
    > wychyliło się w drugą stronę (rozgłaszanie afer przez media)

    Tu nie ma żadnego uzasadnienia takiej a nie innej opini. To jest po
    prostu stwierdzenie. No więc dlaczego niby ma być lepiej niż było, w
    tym jak rozumiem na tle innych społeczności?

    > 2. Domniemywałeś że czarny procent dla kleru KRK (dalej) jest wyższy niż
    > "po wszystkich" - takie domniemanie wypada jakoś uzasadniać żeby nie
    > wyszło wrażenie "a bo ja im _chcę_ dokopać".

    Gdzie ja wczesniej domniemywałem? Dopiero w odpowiedzi na post w którym
    mi zarzuciłeś domniemywanie, pozwoliłem sobie wyrazić opinię.

    Nie powiem nic nowego, celibat po prostu nie wydaje się być zdrowym
    układem. Dodatkowo w połączeniu z pełnioną funkcją, obecnością dzieci,
    które podlegają pewnym formalnym zaleznosciom. To wszystko wydaje się
    układem, który może sprzyjać.

    > Przy takiej "nagonce" na pedofilię _w KRK_ "wolno reagować" albo
    > "ignorować pierwsze sygnały" może *teraz* chyba tylko biskup idiota.
    > Paru idiotów musi być (statystyka) ale to raczej mniejszość+ bo KRK
    > chyba nie bierze biskupów z łapanki.

    Jak już reagowac to z głowa, bo robisz zdecydowanie więcej szkoły niż
    pożytku. Nie jesteśmy zdecydowanie po tej samej stronie barykady, ale
    mówię jak to wygląda z mojej perspektywy.

    --
    Marcin