    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Date: Sun, 09 Dec 2018 02:14:14 +0100 (CET)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    [...[

    > Dlaczego mam cokolwiek uzasadniać? Nie ja stawiałem tezę, co nie
    > znaczy, że nie mogę wypunktowywac błędy w rozumowaniu. A zróżnicowanie
    > przestępczośći (ogolnie określonych zjawisk) w zależności od grup
    > spoecznych/środowiskowych jest faktem. Kwestionujesz tę część? Czy to
    > jest słuszne również dla księży - nie wiem, ale grupa ta jest na tyle
    > różna od innych wspomnianych grup, że zdecydowanie nie da się
    > zastosować sugerowanego przez Ciebie domniemania. Domniemuje się na
    > podstawie cech wspólnych z innymi grupami.
    > [...]

    Czy jest inne? Dość prawdopodobnie jest tyle że wcale nie musi
    to być w tą stronę którą ty "radośnie" domniemywasz bez jakiegokolwiek
    choćby "szkicowego" uzasadnienia. Może masz rację, *a może nie*.
    Ja _co do ostatnich paru lat_ domniemywam w drugą stronę ze słabawym
    przekonaniem że wahadło się teraz przechyliło w drugą stronę.
    "Zawód księdza" przyciąga(ł) pedofilii, homoseksualistów i ludzi o słabszym
    popędzie seksualnym więc to się może różnie/zaskakująco "uśrednić".

    O swoich "zgadywaniach" to możemy do usranej śmierci bić pianę.
    Ja znam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu. Ty nie? :-)

    --
    A. Filip