    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    <5f883524$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f884890$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f89758e$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f897a07$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f89d890$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f8c2cfc$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f8c3847$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@m...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <5f8c7b0e$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 18 Oct 2020 22:01:00 +0200
    From: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.10.2020 o 19:27 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Może po prostu nie istnieje "formalne wystąpienie" ze chrztu, tak jak i
    > nie istnieje "formalne wystąpienie" z pierwszego pocałunku, czy stosunku.

    Opera mi w złym miejscu ^^^ znaczki wstawiła (albo źle wiersz przedpiścy
    połamałą, na jedno wychodzi).
    Nie mam problemów z tym, że byłem ochrzczony. To fakt i wymazywać tego nie
    mam zamiaru. Zastanawia mnie tylko to dlaczego robi się takie problemy
    (semel catholicus, semper catholicus), aby formalnie się z KK wypisać.
    KK wiadomo, dla kasy, ale państwowe instytucje? GIODO?
    Kamil