    From: "R De" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ROZWOD i falszywe oskarzenia o znecanie
    Date: Wed, 27 Apr 2005 08:19:03 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@dki60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Będąc w tej samej, dokładnie, sytuacji, ja zrobiłem tak.

    Po złożeniu zeznań w policji przez "jeszcze żonę" i jej koleżankę,
    rzekomego świadka znęcania się nad nią, wezwany do komendy na
    przesłuchanie, poprosiłem o sygnaturę sprawy w komendzie, a następnie sam
    oskarżyłem koleżankę o składanie fałszywych zeznań i potwierdzenie
    nieprawdy. Z tym potwierdzeniem nieprawdy to trochę przesadziłem, ale co
    tam.
    Sprawą zajęła się prokuratura, sprawdziła "wszystko" i w efekcie koleżanka
    ma na razie dozór.
    Jeśli twoja żona również składała zeznania w policji i jej świadek też, to
    sugeruję udać się do komendy i spróbować zajrzeć do dokumentacji. Musisz
    to zrobić delikatnie, bo nie mają obowiązku udostępnić Tobie tych akt.
    Zobacz czy przypadkiem na końcu zeznań świadka, nie jest napisane, że
    świadek "nie był bezpośrednio uczestnikiem opisywanych wydarzeń, a swoje
    informacje na ten temat ma tylko z opowiadań jeszcze żony".
    Jeśli jest taki zapis, będziesz miał sporo łatwiej w sądzie.
    Życzę powodzenia.