    From: Aska24 <A...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ROZLICZENIE KOSZTÓW OGRZEWANIA
    Date: Fri, 28 Oct 2005 13:35:25 +0200

    Robert J. napisał(a):

    > Niewiele możesz zrobić. Jestem w podobnej sytuacji. Poza tym przez 6 lat
    > byłem w Radzie Nadzorczej swojej spółdzielni (bardzo małej, ale zawsze) więc
    > troszkę się orientuję w temacie :-). Spółdzielnia najprawdopodobniej
    > założyła podzielniki zgodnie z jakąś uchwałą RN więc za bardzo nie da się
    > tego odkręcić. U mnie wygląda to w ten sposób, że firma wybrana do obsługi
    > tego całego bałaganu plombowała podzielniki tylko przez pierwszy rok. Potem
    > już nie, i wykorzystują to nieuczciwi lokatorzy. Demontują je i chowają do
> [...]
    Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ale w takim razie jeżeli spółdzielnia
    założyła podzielniki zgodnie z jakąś ich uchwałą to czy nie można od
    niej odstąpić?? Przecież każdą umowę można wypowiedzieć. A tak naprawdę
    nie maja ode mnie na piśmie, że zgadzałam sie na te
    podzielniki...Zgodnie z ich rozumowaniem jestem skazana DO KONCA ŻYCIA
    na te podzielniki skoro nie można z nich zrezygnować??