    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    <u427ol$tht$1$RTomasik@news.chmurka.net> <u42din$3s1et$1@dont-email.me>
    <u42j76$3mh$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4322k$1jo$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u4356o$e89$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4367j$1jo$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <u439d6$gon$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hee9M.3132017$%ng4.298194@fx09.ams1>
    <u45h81$32o$1$RTomasik@news.chmurka.net> <u464nh$cjt6$1@dont-email.me>
    <u469kq$mbi$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u484qh$m4f$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <11ytde6at6nff$.1lskrfe8afqno.dlg@40tude.net>
    <l3T9M.1045200$ttZe.741151@fx06.ams1>
    <u48vvd$a12$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <JrU9M.1039511$S2l4.376957@fx12.ams1>
    <u4a2fv$tbs$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <0ZdaM.465888$Mmdc.196365@fx02.ams1>
    <u4ctvb$os2$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <XHxaM.137899$8YCb.74937@fx03.ams1>
    <u4ggjb$668$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 23 May 2023 23:42:57 GMT

    On 2023-05-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No tak to nie działa. To jest generalnie rozkład prawdopodobieństwa.
    > Powiedzmy 10% ludzi wkurzonych pisze na FaceBook. Więc statystycznie to
    > kwestia, kto pierwszy napisze. Potem już nie ma znaczenia.

    Nie wystarczy napisać. Potencjalni poszkodowani muszą to przeczytac, a
    większość nie czyta.

    > Wiesz, taka osoba, co to oszuka jedną osobę, to nie jest problemem
    > taktycznym.

    Jak masz przy seryjnym mordercy 2 trupy, a jak masz 10 to robi różnicę,
    ot choć w ilości potecjalnych śladów, a w naszym przypadku, równiez dla
    uprawdopodobnienia intencji.

    > Może to kwestia zboczenia zawodowego, ale jak mam zapłacić więcej, niż
    > kilkadziesiąt złotych, to już nie problem zapytanie do Google "złożyć".

    Sam tak mam, o ile sa jakieś inne czerwone flagi. To kwestia osobistej
    paranoi.

    > Nie, tak, to żaden, albo prawie żaden. Ale operator platformy zacznie
    > dostawać wnioski o zwrot z ubezpieczenia, albo zapytania z Policji. W
    > odpowiedzi podają, kto się jeszcze pytał i to daje się dość szybko
    > połączyć, nawet jak ludzie biegną do wielu jednostek.

    Pewnie nie zawsze dostaje wnioski o zwrot ubezpieczenia. Wszystkie
    platformy ubezpieczają każdą jedną tranzakcję?

    --
    Marcin