  • Data: 2023-05-23 19:04:22
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 May 2023 16:35:26 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    ngston-2tb-datatraveler-ultimate-gt-300mb-s-usb-31.h
    tml

    > Jak przyjdzie, to sprawdź, jaką faktycznie ma pojemność.

    Kingston cos tam o nich wie
    https://www.kingston.com/pl/support/technical/produc
    ts/dtugt

    Nie wiem - juĹź ich nie ma w ofercie?

    > No i dokładnie te są na ALIEXPRES za ~20 zł.

    odmawiam szukania na Ali. To se ne da :-(

    Ale owszem, widze rozne, 2TB, 8TB, 16TB.

    Ali przestało dbac o uczciwosc, czy tak potaniały?

    J.