  • Data: 2023-05-21 23:01:48
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie wysłała, i tu nie wysłał, a raz masz oszustwo, a raz nie. To
    > jakie to ma znaczenie?

    Poważnie?

    > I Policja sobie to z fusów od kawy wywróżyła?

    NIe - allegro napisało zawiadomienie a kulsony grzecznie prowadziły
    postępowanie - mimo że tam akurat raczej napewno oszustwa nie było -
    forma robiąca i sprzedająca materace - chujowej jakości ale sprawdziłem
    i działają dalej (choć mają nowe konto, ale wysyłają i mają nawet dobre
    oceny). No ale jak allegro napisało to nawet kulsony z komendy co zwykle
    pilnują skrzynki prezesa nawet nie warknęły, tylko postępowanie
    prowadziły (choć to akurat zapewne nie było oszustwo). No ale jakby
    stękały to by sobie prawnicy allegro nimi mordy powycierali. Więc
    ogonkami machały. A obywatela można spławić i narzekać na kwiatków i
    szreków że mieszajo i potem kłopoty som jak się w chuja tnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!