    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RCB alert
    Date: Fri, 19 May 2023 14:38:09 +0200

    On Thu, 18 May 2023 20:03:35 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Balonu pilnujesz ... i to nas wlasnie interesuje, na jakiej podstawie
    >
    > Nas, tzn. kogo? Kviat p...li jak zwykle odwrotnie, niż ja pisze - dla
    > zasady, choćby to było największa bzdurą. Shrek żyje w oparach absurdu i
    > tropi jakieś mityczne postaci.

    Wcale nie mityczne, podziekuj kolegom

    > Kto jeszcze - poza Tobą - chce wiedzieć,
    > na jakiej podstawie Policja się balonem interesuje?

    Shrek spytał. Mnie ciekawi, Kviata ciekawi.

    Tyle razy nam pisałes o koniecznosci numerka,
    ze sie dopytujemy teraz szczegółowo :-)

    > Bo coś mi się
    > wydaje, że tak trochę na siłę tworzysz problem w miejscu, w którym go po
    > prostu nie ma.

    Po prostu - jak wam wygodniej, to mowicie, ze brak numerka/podstawy.
    A jak wam nie/wygodnie, to sie nie przejmujecie podstawą.

    I robicie po swojemu, problemu nie widząc.
    Czasem poprawnie, czasem bezprawnie ... a potem są konsekwencje.

    To tak, jak z tym kulsonem - jedno nieopatrznie rzucone słowo,
    i zostałes legalnym kulsonem, mimo, ze to nie Ty powiedziałes :-)

    > Może te inne osoby, które to interesuje będą w stanie bardziej
    > sprecyzować, o co może Ci chodzić. Do czego Ty potrzebujesz tej podstawy
    > prawnej. Policja robi masę działań nie związanych w żaden sposób z
    > przestępstwami. Od jakiś zadań administracyjnych, poprzez zwykłe
    > porządkowe. Jak jest powódź, to sprawdza się wały - czy też zażądasz do
    > tego kwalifikacji prawnej przestępstwa?

    Nie, podstawy do sprawdzania wałów.

    > Czasem piszesz mądrze, a czasem, jakbyś spadł nagle z chmur i to gołą
    > głową na beton. Jakbyś w ogóle nie wiedział, a o czym piszesz.

    No coż - nie znam wszystkich przepisów, nikt nie zna.
    W ogole nie jestem prawnikiem. Ale czasem za to czytam uzasadnienia,
    i widzę jakie wolty zawodowi prawnicy wyprawiają :-)
    Wiec sie nie dziw, ze mi czasem przychodzi do glowy równie
    skomplikowany pomysł :-)

    Ale to nie ten przypadek, ten jest prosty - podaj podstawę prawną
    dla pilnowania balonu, albo willi na Żoliborzu :-)

    P.S. Tylko o sprawdzanie wałów w czasie powodzi nikt wam pretensji
    robił nie bedzie, a jak przyjdzie "oszukany" obywatel i uslyszy
    "idz pan do sądu", to będzie.

    J.