eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego ślubowania › Re: Pytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego ślubowania
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 16 Nov 2015 11:47:02 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Pytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego
    ślubowania

    On Mon, 16 Nov 2015, n...@t...net.pl wrote:

    Ja w sprawie formalnej:

    > Wolałbym aby oświadczyli, że jak nie wypełnią do końca
    > realizacji programu wyborczego to dożywotnio będą pozbawieni
    > zajmowania politycznych, kierowniczych

    To ma ręce i nogi...

    > i właścicielskich stanowisk,

    ...to wymagałoby doprecyzowania...

    > i że będą mogli być zatrudniani wyłącznie jako pracownicy najemni.

    ...a to jest oderwane IMO od tematu.

    Bo zaraz wyjdzie, że dyrektor (jako pracownik najemny) może być,
    ale stolarz osobiście wykonujący zamówienie już nie.
    Tak, zauważyłem to "kierownicze" :), chodzi o fakt, że kryterium
    "najemności" jest IMO bez znaczenia.

    pzdr, Gotfryd