eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie, poczynania firmy hostingowej. › Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
    Date: Sat, 4 Dec 2004 12:23:46 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: r...@p...onet.pl@bqy152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cos7mb$r64$6@news.onet.pl>
    References: <coqq7p$okn$1@81.210.119.126> <cor0jv$42v$2@news.onet.pl>
    <cor477$jih$1@81.210.119.126>
    NNTP-Posting-Host: bqy152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102160395 27844 83.29.92.152 (4 Dec 2004 11:39:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Dec 2004 11:39:55 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:260572
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "true" <t...@t...true.pl> napisał w wiadomości
    news:cor477$jih$1@81.210.119.126...

    > No i musze coś zrobić z tym fantem który wisi mi na karku. Bo przecież
    > nie przestane sie do nich odzywać prawda?

    W takim razie przejrzyj umowę. Jeśli faktycznie nie ma tam żadnego punktu,
    który by upoważniał ich do takich praktyk, widzę dwa aspekty sprawy.

    Pierwszy karny, polegający na tym, że zostałeś doprowadzony do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem, bowiem zawarto z Tobą jakąś umowę nie
    informując Cię do końca o jej warunkach. Ale by wyczyścić sprawę, to musiał
    byś się zwrócić do nich o pisemne wyjaśnienie incydentu. Jeśli napiszą o tym
    przekroczeniu transferu, to wówczas możesz podnosić oszustwo polegające na
    tym, że nie zawarłbyś takiej umowy na tych warunkach poinformowany o
    limicie. Przy czym akurat w praktyce, to ja bym powyższy fakt traktował jako
    bata na nich. Niekoniecznie musisz od razu lecieć z zawiadomieniem. Napisz
    im, że jak się jeszcze raz powtórzy, to to uczynisz. Bo tamta "awaria" już
    miał miejsce i tego faktu nie zmienisz. Jak rozumiem, to zależy Ci bardziej
    na uniknięciu podobnego stanu rzeczy w przyszłości.

    Drugi aspekt, to kwestia odpowiedzialności za skutki tej awarii. To już
    raczej postępowanie cywilne. Bo jeśli nie było podstawy w umowie, to
    wyłączenie kont stanowi celowe niedotrzymanie umowy. A więc zarówno
    odszkodowanie, jak i zagrożenie, że w razie powtórki dalsze usługi zlecisz
    konkurencji, a od nich będziesz dochodzi odszkodowana za wynikłe stąd
    straty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1