    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o zakres obowiązków Policji - Allegro
    Date: Mon, 12 Oct 2009 17:38:08 +0200

    news:havhj9$p2l$1@news.onet.pl...

    > Nie odpuszczaj. Sprawe oni moga umorzyc - jak chca - a Ty sie odwolasz.
    > Sprawy o oszustwa (przez obce osoby) scigane sa z urzedu i Ty nie musisz
    > podpisywac zadnego wniosku jesli uwazaja, ze nalezy umorzyc.

    Dzięki! Miałem nadzieję, że któryś z Was jest on line :)

    A co w takim razie mam powiedzieć policjantowi? Ja bym chciał tylko
    jednego - niech skonfrontują mail od sprzedawcy wysłany do mnie, w którym
    sprzedawca podał nr listu przewozowego oraz mail od sprzedawcy do Allegro
    (dostałem automatyczną kopię wniosku), w którym domaga się zwrotu prowizji
    bo paczka nie została wysłana.

    Przecież jeśli sprzedawca nie ma listu przewozowego to jasne jest, że paczki
    nie nadał, a tym samym chyba powinien mi oddać pieniądze dwa tygodnie
    temu...

    A, jeszcze jedno - w powiadomieniu było jak byk: proszę wpłacić środi na
    konto - i nie było numeru. Poprosiłem o numer konta wypełniając wniosek
    wysyłki (deklaracja sposobu płatności, adres wysyłki itp) a sprzedawca po
    dwóch dniach numer konta mi przysłał - przecież nie dla żartu???

    Mam być na komisariacie ok 18-19. Co powiedzieć? Sprawdziłem dziś konto -
    pieniądze sprzedawca faktycznie oddał, ale w komentarzach oczywiście mi
    naubliżał od oszustów i jakoś nie mam ochoty mu odpuścić. Tym bardziej że
    podobne ghistorie już mu się raczej zdarzały (200 pozytywów, ale kilka
    neutrali i negatywów za coś takiego jak u mnie) a i reszta z kupujących na
    tej "mojej" aukcji została bez towaru (o to pytałem, to napisali, nie wiem
    czy płacili).

    Arek