  • 1. Data: 2007-10-17 12:56:41
    Temat: Pytanie o wybory
    Od: "Kefas" <k...@w...pl>

    Czy mogę iść 21 października na wybory nie posiadając dowodu, a jedynie
    legitymację studencką. Dowód z pewnych przyczyn musiałem zostawić w domu... Czy
    komisja dopuści mnie w takiej sytuacji do głosowania??

  • 2. Data: 2007-10-17 13:16:38
    Temat: Re: Pytanie o wybory
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.10.2007 Kefas <k...@w...pl> napisał/a:
    > Czy mogę iść 21 października na wybory nie posiadając dowodu, a jedynie
    > legitymację studencką. Dowód z pewnych przyczyn musiałem zostawić w domu... Czy
    > komisja dopuści mnie w takiej sytuacji do głosowania??

    Rymarz w radiu mówił, że dopuści.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-10-17 16:45:01
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Kefas" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dowód z pewnych przyczyn musiałem zostawić w domu...

    Mogę z czystej ciekawości dowiedzieć się jakie to były przyczyny?

    --
    andrzej

  • 4. Data: 2007-10-17 21:16:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Mogę z czystej ciekawości dowiedzieć się jakie to były przyczyny?

    Pewnie babcia mu zabrala...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-10-17 21:49:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SDD pisze:

    > Pewnie babcia mu zabrala...

    xD Podłe :D

    > Pozdrawiam
    > SDD

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-10-18 10:16:57
    Od: "Kefas" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Pewnie babcia mu zabrala...

    Heh... dobre :) Ale żadna babcia :) Dowód musiałem dla instruktora od Prawo
    Jazdy zostawić, żeby mnie mógł zarejestrować na egzamin :)

  • 7. Data: 2007-10-18 15:24:17
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    > Heh... dobre :) Ale żadna babcia :) Dowód musiałem dla instruktora od
    > Prawo Jazdy zostawić, żeby mnie mógł zarejestrować na egzamin :)

    Dalej nie rozumiem. Co z tym dowodem konkretnie będzie robił?

    --
    andrzej

  • 8. Data: 2007-10-18 21:48:14
    Od: "Kefas" <k...@w...pl>

    > Dalej nie rozumiem. Co z tym dowodem konkretnie będzie robił?

    W ośrodku egzaminacyjnym potrzebny jest dowód do zarejestrowania na egzamin.
    Studiuję daleko od tego miejsca więc musiałem dać dowód instruktorowi, aby ten
    mnie zarejestrował. I tak oto pozostałem bez dowodu, a wybory tuż tuż, dlatego
    zapytałem. Już wszystko jasne?? ;)

  • 9. Data: 2007-10-19 13:25:15
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

> [...]
    > instruktorowi, aby ten mnie zarejestrował. I tak oto pozostałem bez
    > dowodu, a wybory tuż tuż, dlatego zapytałem. Już wszystko jasne?? ;)

    Pytałem co KONKRETNIE będzie ten instruktor z tym dowodem robił.
    Jeżeli potrzebują dane z dowodu to przecież mogłes im dać telefonicznie,
    jeżeli potrzebują ksero to mogłeś dać instruktorowi kopie dowodu.

    --
    andrzej

  • 10. Data: 2007-10-19 14:19:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    andrzej wrote:

> [...]
    > Jeżeli potrzebują dane z dowodu to przecież mogłes im dać telefonicznie,
    > jeżeli potrzebują ksero to mogłeś dać instruktorowi kopie dowodu.

    Myślę że to jest takie zwyczajowe "zastępcze osobiste stawiennictwo".
    Gdzieniegdzie zdarza się że w przypadku kiedy petent musi być osobiście,
    urzędnik zgodzi się załatwić sprawę kiedy ma w ręku jego dowód.

    p. m.