  • 1. Data: 2004-10-10 19:04:02
    Temat: Pytanie o święta
    Od: Arek <b...@t...pl>

    Cześć Wszystkim,

    bardzo Was proszę o opinie w ważnej dla mnie sprawie - czy pracodawca
    może planować grafik z góry zakładając pracę w święta państowe?

    dziękuję i pzd
    A.

  • 2. Data: 2004-10-11 06:43:50
    Temat: Re: Pytanie o święta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Oct 2004, Arek wrote:
    > + bardzo Was proszę o opinie w ważnej dla mnie sprawie - czy pracodawca może
    > + planować grafik z góry zakładając pracę w święta państowe?

    Tak sobie myślę że ciekawie byłoby jakby zakłady energetyczne,
    gazownie i inne PKP sobie NIE zaplanowały pracy.... ;)
    <sugestia>
    co najmniej przy pewnych założeniach - MUSI
    <\sugestia>
    IMHO - co najmniej mało danych.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-11 07:38:39
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Arek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć Wszystkim,
    >
    > bardzo Was proszę o opinie w ważnej dla mnie sprawie - czy pracodawca
    > może planować grafik z góry zakładając pracę w święta państowe?

    Pracodawca nie może planować pracy w godzinach nadliczbowych. Może natomiast
    (i musi) sporządzać grafiki dla osób pracujących w szczegolnych systemach i
    rozkładach czasu pracy. Najczęściej chodzi tu o równoważny czas pracy -
    wówczas może planować dłuższy czas pracy dobowy albo pracę w niedzielę lub
    święta równoważąc to odpowiednio dniami/czasem wolnym i zachowując reguły
    dopuszczalności pracy w niedzielę i święta i oólne normy dot. rownoważnego
    czasu pracy.
    Podobnie jest np. przy pracy w ruchu ciągłym i in.
    pzdr

  • 4. Data: 2004-10-15 06:58:41
    Temat: test
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>