    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o stan prawny lokalu.
    Date: Mon, 30 Jun 2008 00:59:05 -0700 (PDT)

    On 26 Cze, 15:57, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > aby wziac pozyczke hipoteczna nie musisz miec odrebnej wlasnosci, tak samo
    > jak i ksiege wieczysta pod mieszkanie spoldzielcze-wlasnosciowe spokojnie
    > mozesz wyrobic i nie trwa to pol roku, no chyba ze na przestrzeni ostatnich
    > 2 lat, jakos drastycznie zwiekszylla sie liczba chetnych

    to wszystko wiem .. tyle ze moj problem jest taki:
    do 25 maja mialem spoldzielcze prawo do lokalu
    25 maja podpisalem umowe ustalenia odrebnej wlasnosci .. zlozony
    wniosek do sadu o zalozenie KW
    dzisiaj, miesiac pozniej... KW nie zalozona jeszcze - czyli z etgo co
    poczytalem formalnie wyodrebnionej wlasnosci jeszcze nie ma
    a ja chce wziac pozyczke TERAZ pod to mieszkanie, albo je sprzedac.
    Jakie papiery mam szykowac do banku albo dla kupujacego?