eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o prawo rękojmi › Re: Pytanie o prawo rękojmi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o prawo rękojmi
    Date: Wed, 7 Jul 2010 16:55:04 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 38
    Message-ID: <i124gh$qgd$1@news.dialog.net.pl>
    References: <i11mej$bsr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-12-189.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1278514513 27149 78.8.12.189 (7 Jul 2010 14:55:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jul 2010 14:55:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:645200
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:i11mej$bsr$1@news.onet.pl PesTYcyD <p...@w...pl>
    pisze:

    > Była taka sprawa:
    > Kupiłem komputer z monitorem.
    Wspaniałe i niezwykle odważne posunięcie.
    I takie męskie... :)

    > Po podłączeniu sprzętu okazało się, że monitor ma wady w postaci martwych
    > pikseli.
    Toś ty tego wsklepie nie podłączył, nie uruchomił i nie sprawdził???
    Rozumiem, że nie da się w sklepie zapuścić memtesta na kilka godzin czy
    scandiska z opcją gruntownego surface testu, ale nie sprawdzić monitora?
    Mądre to jest?

    > Skontaktowałem się ze sklepem mówiąc że chcę wymienić towar (minęło 2 dni
    > od odbioru komputera i monitora). Przez przypadek powiedziałem w
    > zgłoszeniu, że to monitor Samsunga a nie LG jaki faktycznie kupiłem.
    > Powiedzieli mi, że nie ma opcji na wymianę, oddanie czy naprawę
    > gwarancyjną - mam pecha. Spakowałem monitor i pojechałem do sklepu, gdzie
    > okazało się że to jest LG więc wymienią mi na nowy, ale gdyby to był
    > samsung to mam pecha. Porozmawiałem z nimi o prawie rękojmi i
    > poinformowali mnie że nie ma czegoś takiego i nie mają obowiązku wymiany
    > wadliwego towaru. Dla mnie sprawa skończyła się szczęśliwie, ale gdybym
    > miał tego Samsunga to co mógłbym dalej zrobić? - pytanie czysto
    > teoretyczne.
    Mógłbyś na przykład przeczytać warunki gwarancji, ustawę o sprzedaży
    konsumenckiej i zdecydować z czego bardziej ci się opłaca skorzystać.

    > Czy zakup towaru w sklepie jest loterią?
    Czasem trochę tak.

    > Jeżeli ma wady, to faktycznie nie mam prawa zwrotu?
    Zapraszamy do ustawy...

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1