    From: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o prawa do pomysłu
    Date: Sat, 16 Jul 2005 01:55:38 +0200

    Użytkownik <j...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    >> ja122 <j...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    jak tu być racjonalizatorem ? Jak do cholery
    > sprzedać pomysł ?

    Widzisz, problem polega na tym, ze racjonalizacja nie_polega na sprzedawaniu
    pomysłów biznesowych. To nie ta problematyka.
    To o czym Ty mówisz, to co najwyzej jest know-how, podlegające ochronie, o
    ile jest utrzymywane w tajemnicy. Nie ma żadnego "oficjalnego" spsobu
    ochrony takiego pomysłu. Ja, oprócz tego, który Ci napisałem mam nieco
    mocniejszy wariant, ale to już jest moje know-how, na którym trochę czasem
    zarabiam, więc za darmo go nie rozdaję. nawet jednak to co napisałem
    poprzednio daje jakąś ochronę. Nie mogą później tak łatwo rżnąć głupa, ze
    kupili od innego, skoro Ty masz czarno na białym, ze to Ty im to
    przedstawiłeś. Mozesz próbować dodac oswiadczenie, ze jak wdrożą to Ci
    zapłacą, ale to już trudn uzyskać.
    PZDR
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli