    From: "RT" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o prawa autorskie dotyczace projekcji filmow
    Date: Tue, 20 Nov 2007 17:03:42 +0100

    > Nie ma znaczenia czy stowarzyszenie czy nie i czy ze wspólnych składek.
    > Warunek jest taki, że macie się znać, być grupą osób które łączy
    > stosunek towarzyski.

    No dobrze, ale co w wypadku gdy wszyscy zrzucamy sie na film?
    Czy wtedy jako wspolwlasciciele nie mozemy z niego wspolnie korzystac, mam
    na mysli oczywiscie jedna kopie, bez zwielokrotniania jej, czyli wszyscy
    korzystamy z oryginalu w jednym miejscu.
    Odnosnie odpowiedzi: oczywiscie sie znamy, ale nie tak ze laczy nas dluzsza
    znajomosc, czasem po prostu laczy nas jeden film i ewentualna dyskusja o nim
    bo akurat ktos chce zostac czlonkiem klubu, "dolozy" sie do tego filmu i
    chcialby
    z nami go zobaczyc...

    > Ni widzę w Twoim poscie żadnych uzasadnien.

    Chodzilo mi o podpiecie pod takiej projekcji pod jeden z tych przykaldow.

    Bardzo dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    romekt