    From: "Rysiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o odpowiedzialnosc Sp. z o.o.
    Date: Tue, 13 Jul 2004 14:18:25 +0200
    Sender: p...@o...pl@progressivo.pl

    Dzieki Catbert

    Umowe dostalem dlatego bo sam chce sprzedac udzialy .. nie jestem czlonkiem
    Zarzadu wiec odpowiadam jedynie do wartosci wkladu. Zarzad troszke namieszal
    z kasa w okresie kiedy bylem udzialowcem ... a ja .... sprzedajac udzialy
    chce sie odciac od Spolki. Dodatkowo jestem ciekawy czy mozna tak
    sformulowac umowe u NotariuszA zeby nie odpowiadac za bledy finansowe
    popelnione w okresie kiedy bylem wspolnikiem. Mam nadzieje ze po pozbyciu
    sie udzialow nikt nie wejdzie mi do domku (przez okres pieciu latek po
    zbyciu udzialow) i nie zabierze mi mebli :)))

    Pozdrowionka serdeczne
    RYSIO