  • Data: 2002-11-21 23:37:30
    Temat: Re: Pytanie o licencje na "format danych pliku"
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czw, 21 lis 2002 o 22:14 GMT Daniel/Dan/Sniegon napisał(a):

    > Byla kiedys glosna sprawa z formatem GIFa. Ktos sobie po ilus tam
    > latach jak format przyjol sie na rynku - przypomnial nagle, ze ma
    > prawa do niego. Efekt byl taki, ze mozna bylo odczytywac GIFa w swoim
    > programie ale nie mozna bylo juz w nim pozwolic na zapisanie w GIFie.

    Małe sprostowanie, nie chodziło o format GIF jako taki
    a o wykorzystanie patentu na kompresję - LZW jeśli dobrze pamiętam.
    A co do formatu to nawet sam M$ się nie czepia o export/import z
    innych programów (jeszcze ;-)).

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Jak mądrze zadawać pytania: http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/ ]