    From: "flashi" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie nt urlopu
    Date: Thu, 21 Jul 2005 08:48:56 +0200

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dbmfve$541$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > 2)09.02-31.12.2004, okres próbny + umowa na czas określony, 10 mies.
    > 21 dni, świadectwo pracy;
    > 3)01.02.2005- nadal.
    >
    > Prawo do 10 dni urlopu wypoczynkowego (zaliczka na poczet urlopu po
    > pierwszym roku pracy) nabyłeś w dniu 12.07.2004. Jeżeli ten urlop nie
    > został udzielony w 2004 r., to w związku z rozwiązaniem umowy o pracę
    > z dniem 31.12.2004 powinien zostać wypłacony ekwiwalent pieniężny. Nie
    > ma możliwości przeniesienia tego urlopu wypoczynkowego na 2005 r.,
    > ponieważ nastąpiła przerwa w zatrudnieniu.

    no tutaj to blad wystapil ... umowa na czas okreslony byla do 31.12.2005
    wiec przerwy nie bylo ... ale wlasciwie nie zmienia to faktu ze na te 2 lata
    zostaje mi tylko 20 dni urlopu ...

    > Wyjątkowo niekorzystnie układają się Twoje sprawy urlopowe na początku
    > zatrudnienia z powodu 26-dniowej praktyki studenckiej. Czy na pewno
    > była to umowa o pracę? Jeżeli otrzymałeś na ten okres świadectwo
    > pracy, to niewątpliwie była to umowa o pracę.
    > Jeżeli świadectwa pracy nie otrzymałeś, to mogła to nie być umowa o
    > pracę.

    Swistek na druku umowy o prace mam ... i prawde mowiac nie potrafie znalesc
    swiadectwa ... o tym ze zostalo to potraktowane jako umowa o prace
    dowiedzialem sie dopiero w zeszlym roku jak chcialem wziasc urlop zaliczkowo
    w marcu 2004 wtedy okazalo sie ze mi sie nie nalezy bo juz kiedys u nich
    robilem ... oraz po tym ze dostalem informacje z III filarka ze wplynela
    kasa za lipiec 2000.

    No nic dziekuje mimo wszystko ... z nimi nie wygrasz, a lepiej nie fikac bo
    jeszcze gorzej bedzie ...