    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Date: Tue, 06 May 2008 15:03:17 +0200

    Weronika pisze:

    > Tylko ze, mam juz 27 lat :(

    Zazdroszczę.

    > Rodzina mnie nie wiaze, jestem wesola singielka i dobrze mi z tym:)

    Współczuje.

    > Serce mi mowi zeby skoczyc na gleboka wode i sprobowac z prawem, bo o tym
    > marze. Ale rozum podpowiada ze dla mnie juz za pozno na zaczynanie na nowo
    > kariery.
    > Na pewno pociaga mnie prawo zwiazane z moja dziedzina. Chcialabym zrobic
    > kiedys aplikacje i pracowac jako adwokat lub radca prawny, pomagac spolkom.
    > I tu wlasnie moj dylemat: czy to ma sens????

    To zależy od tego co siedzi w twojej głowie. Nie jest to aby chwilowy
    kaprys? Ja też kiedyś myślałem o czyms innym niż sie zajmuje, ale gdy
    się za to wziąłem to jednak było to nie to.

    > Nie jestem z prawniczej rodziny, musialabym polegac tylko na sobie.

    To, przy odpowiednich zdolnościach i odrobinie szczęścia nie powinno
    mieć znaczenia.

    > Jak sadzicie - czy w moim wieku jest jeszcze sens zaczac studia prawnicze?

    jeśli masz odpowiednią determinację to warto. Każde nowe studia, nawet
    niewykorzystywane w przyszłości to bardzo pożyteczna rzecz. Choć są
    oczywiście inne rzeczy które lepiej robić w tym czasie (zamiast
    studiowania).

    > Czy mozna miec nadzieje, ze jak je skoncze, to sie dostane na aplikacje?

    Jeśli jesteś zdolna, to myślę że możesz mieć pewność. No chyba że będzie
    koniec świata :)

    > I jak w ogole patrza prawnicy na osoby spoza ich dziedziny, ktore probuja
    > wejsc w te dziedzine?

    Wątpię czy prawnicy dopytują się o przeszłość innych prawników, bo niby
    po co? A adwokat (dobry) z tytułem, dr ekonomii to bajka (w sensie każdy
    przedsiębiorca chciałby takiego) :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."