  • 1. Data: 2005-08-20 12:10:32
    Temat: Pytanie do Roberta i Johnsona
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Jak to jest możliwe, ze otrzymałem wyrok w imieniu RP iz nie wystarczjaco
    udowodniłem ze chciałem odebrac odszkodowanie z auto-caso. Gdzie to ma
    zastosowanie dawny art 41 par 2 k.p.k i art 56 k.c. wszystko jestem w stanie
    zrozumiec ale byc podejrzanym o wyłudzenie odszkodowania, zakład ubezpieczen
    otrzymał status poszkodowanego czyli wyłacił, przedstawiciel ustawowy
    zapoznawał sie(w celu likwidacji szkody tak ustawa stanowiła) z aktami
    kradziezy a ja wychodzi na to ze nie zgłosiłem i nie chciałem odebrać. Gdzie
    tu logika?

  • 2. Data: 2005-08-20 12:19:24
    Temat: Re: Pytanie do Roberta i Johnsona
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    w naglowkach postow obu Panow sa zawarte adresy email, prosze an nie
    pisac albo na grupe do wszystkich

    P.

  • 3. Data: 2005-08-20 18:42:12
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 sie o godzinie 14:10, na pl.soc.prawo, Alicja napisał(a):

    > Jak to jest możliwe, ze otrzymałem wyrok w imieniu RP iz nie wystarczjaco
    udowodniłem
    ^^^
    ^^^
    No nieźle.... Alicjo ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-08-21 09:08:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Logika w procesie dowodowym. Nie udowodniłaś, że ich powiadomiłaś. A
    to był Twój obowiązek. Sąd nie uznał za wystarczający dowód
    prawidłowego powiadomienia ich o szkodzie samego faktu, że prowadzono
    postępowanie przygotowawcze o usiłowanie wyłudzenia odszkodowania.
    Moim zdaniem nie miał racji, bowiem trudno mi sobie wyobrazić takie
    usiłowanie bez złożenia wniosku o odszkodowanie, ale by to ocenić, to
    trzeba by było znać całe akta sprawy.

  • 5. Data: 2005-08-22 07:40:16
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

> [...]
    > Moim zdaniem nie miał racji, bowiem trudno mi sobie wyobrazić takie
    > usiłowanie bez złożenia wniosku o odszkodowanie, ale by to ocenić, to

    Mam nakaz wydania (prawomocny) niby samochodu. Ciekawy jestem co chce mi sąd
    prawomocnie wydać.

  • 6. Data: 2005-08-22 12:56:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mam nakaz wydania (prawomocny) niby samochodu. Ciekawy jestem co
    chce mi sąd
    > prawomocnie wydać.

    A kto ma powyższy samochód. Kto Ci wystawił pokwitowanie?

  • 7. Data: 2005-08-22 15:06:10
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Samochod w momencie zabezpieczenia był skradziony, to co mógł zabezpieczyć?

    Kto Ci wystawił pokwitowanie?

    Postanowienie o zabezpieczeniu majatkowym z 1992r wydane przez Prokuraturę
    Wojewódzką.
    Powoli chyba zaczyna byc jasne co jest grane.