  • 1. Data: 2003-07-19 17:10:03
    Temat: Pytanie
    Od: "shivy" <s...@i...pl>

    Witam
    Mam pytanie, zostalaem oszukany w handlu przez i-net na 850zlotych!! Czy
    jesli zglosze do na policje lub do prokuratory to moge liczyc ze pomoga mi
    jak kolwiek odzyskac pieniadze??? Bo wiem ze przy mniejszych kwotach (ok.
    100-200zl) to nic nie zrobia ale moze przy takiej kwocie cos zrobia? Wie
    ktos cos na ten temat?? Z gory dzieki za all odp.

    PS. Mam tylko numer konta bo adres i dane sa lipne. Blagam pomozcie nie stac
    mnie na takie wpadki!!

  • 2. Data: 2003-07-19 17:25:55
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shivy" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanie, zostalaem oszukany w handlu przez i-net na 850zlotych!!
    a nie moglbys czasem choc troszke poszukac w archiwum. ten temat walkuje sie
    co kilkanasie dni.
    poczytaj ostatnia rozmowe:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=25479447

    Ludzie nie badzcie tak naiwni!!!, przeciez nawet na licytacjach sa pewne
    mozliwosci sprawdzenia wiarygodnosci, czy tez chocby zebezpieczenia sie
    przed oszustwem.

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-07-20 21:05:24
    Od: "therion007" <t...@w...pl>

    Naiwność ludzka nie zna granic, nie dość, że ludzia dają się nabierać, to
    jeszcze myślą, że policja i prokuratura są organami odzyskującymi długi i
    należności ...

    Ten kraj naprawdę schodzi na psy ...

  • 4. Data: 2003-07-20 22:16:07
    Od: "urza" <s...@i...pl>

> [...]
    > ktos cos na ten temat?? Z gory dzieki za all odp.
    >
    > PS. Mam tylko numer konta bo adres i dane sa lipne. Blagam pomozcie nie

    Witam
    Mam podobny przypadek, tylko ze ja wyslalem kase i nie dostalem zadnej
    paczki, czy w takim przypadku tez moge to zglosic do prokuratoury??
    Niestety nie jestem optymista i wydaje mi sie ze nie mam dowodow ze nie
    dostalem przesylki a gosc sie upiera ze wyslal (minelo prawie 2 miesiace).
    Chcialbym sie dowiedziec jak cos takiego wyglada, bo jesli bym to zglosil to
    chyba MUSZE miec dowod ze nie dostalem tej paczki, prawda?? Dziekuje za
    odpowiedz.

  • 5. Data: 2003-07-20 22:18:20
    Od: "shivy" <s...@i...pl>

> [...]
    > jeszcze myślą, że policja i prokuratura są organami odzyskującymi długi i

    Naiwnosc?? Gosc mial ok. 100 refow a na tm serwerze jest o naprawde duzo ;/

    Czy masz na mysli ze nawet jesli to zglosze do prokuratory to oni nic nie
    zrobia i nie odzyskam pieniedzy? Bo nie chcec na darmo tracic tyle czasu
    jesli i tak nie mam szans na powodzenie ??