    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Punktualność autobósów
    Date: Fri, 12 Dec 2008 12:23:13 +0100

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ghtb3e$24a$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > W Białymstoku najdłużej czekałem ponad 40 minut, więc twoje 15 mnie nie
    > rusza.

    Po pierwsze - to nie moje 15 min - ja malo jezdze, KM jezdze tylko gdy
    sie na piwko/wino z kims umowie. A tak to tylko samochodem.

    Po drugie - w Warszawie raczej jezdza punktualnie, a jak nie to mam
    kilka do wyboru - zazwyczam wsiadam w pierwszy ktory przyjedzie. Gorzej
    bylo np w Lublinie (mieszkalem tam przez rok i KM sie poruszalem) czy np
    w Trojmiescie (ale tutaj kwestia nieznajomosci miasta - wiec czekalem na
    ten konkretny)

    Ogolnie nawet smaochodem mozesz jechac dluzej niz przewidywales - ale
    15m/40m to jest ok 40% przekroczone - a wiec to nie jest normalne. O
    dluzszych opoznieniach nawet nie warto wspominac.
    --
    Regards,
    Maverick