    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    <kuas84$ali$1@mx1.internetia.pl> <kuasic$2jd$2@node2.news.atman.pl>
    <kub933$f3a$1@news.task.gda.pl> <kubf03$l6j$3@node2.news.atman.pl>
    <52094268$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <kubg8e$3ag$1@node1.news.atman.pl>
    <52094cad$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308130012050.2396@quad> <kuckav$ifj$1@news.task.gda.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308131032580.2140@quad> <kud0c9$eu3$1@news.task.gda.pl>
    <kud0si$jgl$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Date: Tue, 13 Aug 2013 12:30:04 +0200

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:kud0si$jgl$1@node1.news.atman.pl...

    > A jesteś w stanie wyliczyć poniesione straty?

    Skoro godzina = 500zł to minimum tyle wynosi strata za każdą godzinę, bo
    skoro stoi tam policja to na tym miejscu nie stanie inny klient, który
    chciałby zaparkować. Dochodzą jeszcze dodatkowe straty spowodowane tym,
    że policja, która stoi na wjeżdzie uniemożliwa wjazd innych klientów na
    teren parkingu, a także potencjalnych klientów odstrasza.
    Skoro mam przygotowane 10 stanowisk parkowania to chyba łatwo jest
    policzyć, że 10 x 500 = 5000zł straty za każdą godzinę. Po 4 godzinach
    ich parkowania jest to 20 tys. zł i o taką kwotę bym pozwał policję :)