  • Data: 2006-05-04 08:55:58
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, moje miny nie mają możności "dokonywania oceny". Wystarczyło nie
    > włazić na cudze.

    (...)
    > Niech nie włazi - niech poprosi o pomoc właściciela posesji. Albo niech sobie
    > pogrywa w swoich krzakach, a nie w cudzych. Rodzice winni go od małego uczyć
    > poszanowania własności.
    (..)
    > No, to nie wejdzie. Zostawi awizo.
    (...)
    > To niech się sąsiad uczy powstrzymywać swój temperament, i swoją osobistą
    > arogancję.
    (...)
    > Zgadza się. Nie można zezwalać na samowolne wdzieranie się na cudzy teren.

    (...)
    > A ja preferuję inny sposób zabezpieczenia. Powiedzmy: pole minowe,
    > i tabliczki ostrzegawcze. Nie lubię płotu, a miny stawiam "na swoim".
    (...)
    >No cóż... tragiczny wypadek, właściciel był raptus, to nie musi się
    >podobać
    > - ale ja też bym go uniewinnił, jeśli mówimy o PRAWNYM aspekcie >sprawy.

    "Biją u Was murzynów?"

    P.

    ps.
    "chcącemu nie dzieje się krzywda"
    jezlei to haslo oznacza ze skoro ktos poplenil przestepstwo to mozna
    popelniac na jego szkode inne to zdecydwanie uwazam to za wyjatkowo
    niemadra zasade (patrz pielegniarki ktore sfotografowaly niemowlaki,
    na ich miejscu udupil bym wiele osob po takim nieslusznym publicznym
    zeszmaceniu) japreferuje inna zasade.
    "Dac kazdemu to co mu sie nalezy, ale uwazac przy tym by nie wyrzadzic
    niepotrzebmej krzywdy".

    Eot jak dla mnie