  • Data: 2006-05-04 09:02:58
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > widze ze zostales skrzywdzony przez konferencje przedtsawicieli PISu,
    > nie mam zamiaru teraz tluamczyc doklanie na czym polega obrona i jak to
    > dokladnie wyglada bowiem wiem ze musialbym to niedlugo innym osobom
    > powtarzac.

    Akurat PISu nie znoszę. Nie znoszę jednak też ludzi którzy twierdzą
    że bandyta to taki anioł co został skrzywdzony przez system i jak tylko
    da mu się szansę to będzie wzorowym obywatelem.

    > Jako ze doscspora ilosc plakow ostatnimi czasy została oglupiona zarowno
    > porzez Pana ministra jak i tworcow tendencyjnego programu interwencja o

    Niestety jest odwrotnie i wciąż u nas krążą duchy bezstresowego wychowania
    i innych absurdów rodem ze Szwecji.

    > obronie koneicznej, powstanie specjalna strona na ktorej te rzezcy zostana
    > dokladnie wyjasnione, za jakis czas podam ares to sobie poczytasz. I
    > dopiero wtedy wysun wnioski - jakie , to juz twoja sprawa - i sie
    > wypowiadaj .

    Jak rozumiem to bez tej strony nie mam prawa wysuwać wniosków
    i mieć zdania ...

    --
    Jan Słupicki