  • Data: 2006-09-10 20:33:57
    Temat: Re: Publikowanie zdjec samochodow.
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie w zwiazku z powyzszym: jak daleko moze posunac sie obywatel
    > walczac o wygodniejsze i bezpieczinejsze miasto? Zdjecia 'wykroczeniowcow'
    > beda wysylane SM (akcja sie dzieje w Warszawie).
    Co prawda ja nie z waszego miasta ale:
    jeżeli masz obawy co do pokazywania numerów na stronie o złym parkowaniu to
    załóż stronę o... zieleni miejskiej
    którą gdzieniegdzie przesłaniają samochody- jeżeli i tak to oglądający ma
    oceniać czy to było przewinienie czy nie to tytuł strony nie ma większego
    znaczenia.

    Za numerem rejestracyjnym nie idą żadne dane osobowe. Wg mojej oceny (choć
    na prawie znam się w stopniu miernym) to ich publikowanie nie może wywołać
    żadnych protestów. To przecież nr auta a nie człowieka.
    Robiąc fotkę numerowi domu do niego przypiętemu też żadnych praw nie
    łamiesz. Czy to nie to samo?

    ps.

    Mój post potraktuj jako temat do przemyślenia a nie radę prawnika :)
    --
    PawełJ