  • 1. Data: 2010-02-22 12:34:00
    Temat: Publikacja pism urzędowych w internecie
    Od: p...@o...pl

    Witam Serdecznie
    Dysponuję sporą korespondencją pomiędzy mną, a urzędami w pewnej
    sprawie. Wiele informacji zawartych w pismach urzędowych budzi moje
    wątpliwości. Chciałbym opublikować je w internecie, aby skonsultować z
    Internautami. Czy nie naruszę prawa publikując, wraz z treścią tych
    pism personalia (stanowisko, imię i nazwisko) urzędników, którzy te
    pisma podpisali ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-22 15:33:05
    Temat: Re: Publikacja pism urzędowych w internecie
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

> [...]
    > Internautami. Czy nie naruszę prawa publikując, wraz z treścią tych
    > pism personalia (stanowisko, imię i nazwisko) urzędników, którzy te

    Jeśli masz wątpliwości, to po prostu zamaż te personalia. Chyba nie są
    istotne dla sprawy, prawda?

    --
    tbr

  • 3. Data: 2010-02-22 17:13:23
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tiber wrote:

    > Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

    > Jeśli masz wątpliwości, to po prostu zamaż te personalia. Chyba nie są
    > istotne dla sprawy, prawda?

    Ale co to za frajda, jak nie można wytknąć ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-02-22 17:47:19
    Od: p...@o...pl

    > Ale co to za frajda, jak nie można wytknąć ;-)
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    Nie chodzi o frajdę tylko o rozstrzygnięcie prawne. Urzędnik jest
    osobą publiczną i wydając decyzję, postanowienie lub inną opinię w
    sprawie reprezentuje Państwo, więc chyba nie ma się czego wstydzić ?

  • 5. Data: 2010-02-22 18:01:30
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > osobą publiczną i wydając decyzję, postanowienie lub inną opinię w
    > sprawie reprezentuje Państwo, więc chyba nie ma się czego wstydzić ?

    Czyli jednak o frajdę, bo ja nie widzę związku z "rozstrzygnięcia
    prawnego" z podawaniem personaliów. Ale jak masz taką wiedzę co wolno, a
    co nie, to nie wiem po co w ogóle pytasz.

    --
    tbr

  • 6. Data: 2010-02-22 18:34:08
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Rozmowa na grupie dyskusyjnej to rozmowa prywatna, tak jak byś rozmawiał z
    sąsiadem i pokazywał mu te pisma - wtedy nie zamazujesz nic.
    Nie wolno - jesli to było tajne, poufne itp, ale z tego co piszesz to nie
    wynika.
    Ale ja nie jestem prawnikiem.

  • 7. Data: 2010-02-22 18:36:31
    Od: p...@o...pl

    > Czyli jednak o frajdę, bo ja nie widzę związku z "rozstrzygnięcia
    > prawnego" z podawaniem personaliów. Ale jak masz taką wiedzę co wolno, a
    > co nie, to nie wiem po co w ogóle pytasz.

    Proszę czytać ze zrozumieniem. Na końcu mojej wypowiedzi jest
    pytajnik, a nie jest to pytanie retoryczne.
    Nie wniosłeś nic mądrego do sprawy, gdyż nie taki był sens mojego
    pytania, ale za to zaistniałeś w wątku i zabłysnąłeś niezbyt bystrą
    ripostą.
    Proszę o merytoryczne odpowiedzi.

  • 8. Data: 2010-02-22 18:47:29
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Stokrotka nabazgrału:

    > Rozmowa na grupie dyskusyjnej to rozmowa prywatna,

    Generalnie bzdura.

    --
    tbr

  • 9. Data: 2010-02-22 19:42:00
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Jesli nie ma klauzuli ściśle tajne, to nie ma przeszkód

  • 10. Data: 2010-02-22 20:01:30
    Od: p...@o...pl

    On 22 Lut, 20:42, "Imiennika" <i...@v...pl> wrote:
    > Jesli nie ma klauzuli ściśle tajne, to nie ma przeszkód
    >
    > --

    Dziękuję