  • Data: 2013-03-28 13:35:32
    Temat: Re: Publikacja marnego zdjęcia a prawa autorskie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Mar 2013, m wrote:

    > Ale przecież klapka typu "garb" sama w sobie nie narusza integralności
    > utworu, tylko ten kto ją montuje.

    Nie narusza go również oprogramowanie typu "crack" ;)
    "Klapka przypadkiem pasująca do Merca C" może nie mieć wzięcia.
    Sugerowanie żeby jej używać jest zaś podżeganiem :P

    > Nie wierzę, że to był problem którego się nie dało obejść stwierdzeniem "my
    > sobie produkujemy jakieś klapki, a kto je pcha do jakiego samochodu

    Ano zaczęły się różne przepychanki - i organ ustawodawczy najwyraźniej
    uznał, że lepiej zareagować przepisem niż czekać na stos pozwów
    z obu stron zalewający trybunały.

    Swoją drogą, jestem bardzo ciekaw, jak często polski ustawodawca robi
    takie badania - "w oparciu o które przepisy jest dużo sporów, bo może
    to nie w trudności merytorycznej tkwi problem, tylko w tym że przepis
    jest zły lub niejasny".

    pzdr, Gotfryd