  • Data: 2005-01-21 04:28:04
    Temat: Re: Publikacja głupot
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <csorgl$a87$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > A był to czwartek, 20 stycznia 2005 14:52, gdy Marcin Debowski napisał(a)
    > coś na pl.soc.prawo. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > No wiesz, kwestia rozmachu danego urzedu oraz liczby spraw. Nie wiem czy
    > będzie to nieskończona...

    Będzie i to w 2ch wymiarach, bo dochodzi jeszcze wymiar aktualizacji
    twierdzeń które w danym momencie uznawane są za prawdziwe, a za jakiś czas
    już nie będą.

    > Generalnie przecież w prawie jest coś takiego jak krzywoprzysięstwo. Skoro
    > da się rozstrzygnąć, że ktoś kłamał przed sądem, to analogicznie można
    > rozstrzygać czy ktoś nakłamał na WWW czy w ulotce.

    Czasem się da czasem się nie da - podejrzewam, że wiekszość tego typu
    spraw wychodzi przy okazji innych, a nie jest sama w sobie izolowaną
    sprawą. A ile osób kłamie na codzień i wprowadza innych w błąd? Nikt by
    tego nie przerobił. Nikt o zdrowych zmysłach nie napisałby też niczego co
    mogłoby dla kogoś okazać sie szkodliwe choćby potencjalnie bo pomylić się
    zawsze można.

    --
    Marcin