  • Data: 2005-01-20 18:21:16
    Temat: Re: Publikacja głupot
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 18:57:47 +0100, Tristan Alder napisał(a):

    > Generalnie przecież w prawie jest coś takiego jak krzywoprzysięstwo. Skoro
    > da się rozstrzygnąć, że ktoś kłamał przed sądem, to analogicznie można
    > rozstrzygać czy ktoś nakłamał na WWW czy w ulotce.

    No niby tak ale weź po uwage ,że kiedyś ludzie uważali ,że ziemia lezy na
    trzech słoniach i niektórzy dalej tak uważają - więc mam pytanie: czy
    według nich kłamią w sprawie tych słoni czy nie ?
    Bardzo znany satyryk Dałuszeicz/przepraszam jeżeli żle napisałem nazwisko/
    powidział tak:
    "Prawda jest jak dupa ,każy ma swoją"
    JanuszHr