  • Data: 2009-12-20 13:03:15
    Temat: Re: Psy.
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Problem jak widać jest odwieczny i nierozwiązywalny :).

    Pisał ktoś wyżej, że psie odchody rozkładają się w trawnikach, może i racja.
    Ale jeśli ktoś nie sprząta po swoim psie, to raczej w ogóle nie pilnuje
    miejsca. Niedowiarkom z Warszawy radzę przejść się chodnikiem po ulicy
    Supińskiego (krótka jest, jakieś 100 m, kosze na psie odchody oczywiście są,
    odchody na chodniku takoż).

    Nie jest prawdą, że te odchody nie śmierdzą. Gehennę przeżywają mieszkańcy
    parterów, zwłaszcza w lato. W mojej Spółdzielni próbowano różnych sposobów -
    są jakieś praparaty odstraszające - nic nie pomogło, psy i ich właściciele
    nadal olewali majątek spółdzielni :). Wreszcie Spółdzielnia zastosowała środki
    radykalne i postawiła drogi, solidny i w zasadzie nikomu niepotrzebny płot.
    Podobnie zrobiły inne Spółdzielnie w okolicy, koszty pokryli wszyscy, nie
    tylko mieszkańcy parterów, zniknęły więc piękne żywopłoty, stal zdominowała
    okolicę, ale smród zniknął. Teraz psy olewają tam koła parkujących
    samochodów :).

    Ja myślę, że to po prostu kwestia kultury a nie prawa. W normalnych krajach są
    specjalne psie toalety, problem więc nie istnieje. Po prostu, co kraj, to
    obyczaj :). Gdyby jednak takie toalety wprowadzono w Najjaśniejszej, to
    podejrzewam, że zaraz były by one okupowane przez miejscowe menelstwo z piwem
    a psy i tak dalej robiłyby swoje po chodnikch i trawnikach.

    Pozdrawiam

    Czapla