    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy.
    Date: Thu, 17 Dec 2009 17:42:59 +0100

    Alek pisze:
    > Użytkownik "FlashT" <n...@w...com> napisał w wiadomości
    > postronnych

    > W przytoczonym przepisie kaganiec jest opcją gdy pies jest na smyczy a gdy
    > biega wolno kaganiec jest obowiązkowy.
    > Ale oczywiście wszystko i tak zależy od inteligencji i KULTURY właściciela
    > psa. Niestety są to dobra deficytowe.

    dokladnie.

    trzeba swojego zwierzaka obserwowac i zareagowac wczesniej.

    moj pies biega wolno bez kaganca tylko w "wyznaczonym" miejscu (pies
    generalnie nie zwraca na nic uwagi, nie interesuja go ludzie i psy ktore
    na okolo sie szwendaja. interesuje go tylko patyk), kaganiec zakladam
    gdy jade gdzies gdzie istnije prawdopodobienstwo ze moj pies moze komus
    zrobic krzywde. psa nauczylem ze nie wolno mu wbiegac na teren
    pobliskiego placu zabaw.

    zwracam uwage na osoby ktore zblizaja sie do mnie lub do psa (pies sie
    slucha i przybiega bez problemu na kazde wezwanie).

    uwazam ze wszystko jest kwestia zdrowego rozsadku i oceny wlasnego
    postepowania w stosunku do innych. niestety mam wrazenie ze jestem w
    znacznej mniejszosci...

    pozdrawiam
    SlawcioD