    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy...
    Date: Tue, 24 Apr 2007 21:59:48 +0200

    On Tue, 24 Apr 2007 21:12:57 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >taki jestes cwany, a czy wiesz ze jak na twoim zamknietym terenie, twoj
    >zabezpieczony pies, zabezpieczony poprzz ogrodzenie, zrobi komus krzywde bo
    >wlezie tam mimo zamkniecia, to wiesz ze rowniez ponosisz za to
    >odpowiedzialnosc karna?

    wiem ;-)
    tyle ze zrobilem wiele, zeby osoby POSTRONNE, idace publiczna ulica,
    nie musialy sie zastanawiac, czy moj pies pogryzie je czy tylko
    obszczeka.
    jak ktos wlazl mimo zamkniecia, to juz nic na to nie poradze -
    poradzilem za to na wszystkich, ktorzy chodza ulicami, spaceruja z
    dziecmi w parkach itp.
    widzisz roznice?

    bo dla mnie to jest taka roznica jak miedzy "przejechalem pieszego na
    autostradzie" a "przejechalem pieszego na chodniku".
    i tu i tu tragedia...

    poza tym osobiscie nie mam nic przeciwko psom - znacznie wiecej mam
    przeciwko ich wlascicielom. naprawde niewielu jest takich, ktorzy
    rozumieja, ze posiadanie zwierzecia oznacza pewne ograniczenia jak
    rowniez pewne obowiazki - najczesciej spotykam na dowody ludzkiej
    glupoty i lekkomyslnosci. niestety jesli 90% wlascicieli psow
    zachowuje sie jak durnie, to pozostale 10% rowniez "obrywa".

    pozdarwiam,
    Cyb