    From: grzech <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Date: Thu, 29 Jan 2015 22:30:32 +0100
    <m9nlc1$357$1@node2.news.atman.pl> <m9nvtq$gah$1@mx1.internetia.pl>
    <m9qchf$rd9$1@node2.news.atman.pl> <m9rfoh$7q8$1@mx1.internetia.pl>
    <m9ssj7$e3s$1@node2.news.atman.pl> <m9st4b$el9$1@node2.news.atman.pl>
    <m9t615$s7t$1@mx1.internetia.pl> <m9u5ba$4th$1@mx1.internetia.pl>
    <m9vjit$dpj$1@node1.news.atman.pl> <ma2rem$tbu$1@node1.news.atman.pl>
    <ma308d$afk$1@mx1.internetia.pl> <ma2v9p$ihp$2@node2.news.atman.pl>
    <ma330r$ja6$1@mx1.internetia.pl> <ma3330$mr0$1@node2.news.atman.pl>
    <ma4pb5$ulf$1@node1.news.atman.pl> <ma4pi9$ums$1@node1.news.atman.pl>
    <ma4rn8$1et$2@node1.news.atman.pl>
    <54c5fc66$0$27696$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma5cmn$kc8$1@node1.news.atman.pl> <ma5hut$rkb$1@mx1.internetia.pl>
    <ma5q3c$fao$1@node2.news.atman.pl> <mad2fg$ufq$1@node1.news.atman.pl>
    <madegl$c5b$1@node1.news.atman.pl> <madoe1$nah$1@node1.news.atman.pl>
    <mae2ja$27j$2@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2015-01-29 o 20:44, RadoslawF pisze:

    > Ja z książek a gimbaza patrząc na wasze argumenty z jakichś
    > blogów internetowych.
    >

    > Pozdrawiam

    Chyba nie. Blogi też trzeba czytać i analizować a to dla niektórych zbyt
    duży wysiłek umysłowy. Brak wiedzy lepiej wypełniać propagandowym
    gównem. To nie wymaga wysiłku. Stąd biorą się takie kalki propagandowe
    typu żyd-spiskowiec, Smoleńsk-zamach, PRL-niewolnictwo. Nawet w
    podręcznikach dla ociężałych umysłowo gimnazjalistów pewnie można
    wyczytać, że dla przykładu chłop pańszczyźniany nie był zaliczany do
    kategorii niewolników. Nie byli do nich też zaliczani więźniowie. A co
    mówić o zawodowych wojskowych? To jest jednak dla niektórych zbyt
    skomplikowane. Przecież w jedynie słusznych pisemkach nie mogą tak kłamać.
    Dawniej praca za pieniądze na jedzenie i zakwaterowanie była
    niewolnictwem. Dzisiaj praca w charakterze śmiecia za jedzenie i
    zakwaterowanie jest czym? Chyba zaszczytem sądząc po ilości chętnych na
    wolne stanowisko. Porównywać sposób myślenia niektórych dyskutantów do
    sposobu myślenia Kalego było by obrazą... dla Kalego. Szkoda więc czasu.