    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Date: Thu, 29 Jan 2015 11:36:31 +0100
    <m9nlc1$357$1@node2.news.atman.pl> <m9nvtq$gah$1@mx1.internetia.pl>
    <m9qchf$rd9$1@node2.news.atman.pl> <m9rfoh$7q8$1@mx1.internetia.pl>
    <m9ssj7$e3s$1@node2.news.atman.pl> <m9st4b$el9$1@node2.news.atman.pl>
    <m9t615$s7t$1@mx1.internetia.pl> <m9u5ba$4th$1@mx1.internetia.pl>
    <m9vjit$dpj$1@node1.news.atman.pl> <ma2rem$tbu$1@node1.news.atman.pl>
    <ma308d$afk$1@mx1.internetia.pl> <ma2v9p$ihp$2@node2.news.atman.pl>
    <ma330r$ja6$1@mx1.internetia.pl> <ma3330$mr0$1@node2.news.atman.pl>
    <ma4pb5$ulf$1@node1.news.atman.pl> <ma4pi9$ums$1@node1.news.atman.pl>
    <ma4rn8$1et$2@node1.news.atman.pl>
    <54c5fc66$0$27696$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma5cmn$kc8$1@node1.news.atman.pl> <ma5hut$rkb$1@mx1.internetia.pl>
    <ma5q3c$fao$1@node2.news.atman.pl>

    news:ma5q3c$fao$1@node2.news.atman.pl...

    > Ja nie twierdzę że wszystko wprowadzono w 1945, ja twierdzę
    > że jednak wprowadzono i dziesiątki lat sprawnie to działało.

    Ta pseudodyskusja nie ma sensu. W Polsce jest ponad 20 milionów ludzi którzy mają
    dostęp do internetu, na tej grupie jest 5 wynajętych opłacanych hejterów których
    zadaniem jest niedopuszczenie do rzeczywistej dyskusji lub sprowadzanie jej na
    idiotyczne tory. Typowy przykład: zamiast dyskusji o górniczych przywilejach przesuwa
    się dyskusję do tematu czy PRL budowała socjalizm.
    Niżej dyskusja przesunięta została na temat jak to zamiast socjalizmu PRL budowała
    niewolnictwo.
    Nic dziwnego że te miliony ludzi nie chca się wypowiadać na tej grupie, ludzi którzy
    żyli w czasach PRLu i doskonale wiedzą czy byli niewolnikami i jak to za PRLu było.
    Widzą jak Ci hejterzy kłamią, jak opluwaja wszystko i wszystkich - więc po co?

    pozdr

    ---
    Avast.